Stort!

Tänk att det var så här ett "andligt uppvaknande" kunde kännas!

Jag känner mig mer harmonisk och gläds åt nuet i vardagen!

Det är så mäktigt att se någon annan människa växa! Idag fick jag min första kram och leende av pojken jag jobbar med. Och tro mig, det var lycka!

Idag kände jag mig så stolt över en annan människa! Jag beundrar dig och älskar dig- precis som du är! För du gör framsteg och växer-varje dag!

Jag har fått hjälp av Moas pappa så jag kunde jobba. Vilken känsla att verkligen ta emot hjälp- tack!

Daniel min kärlek har varit borta några dagar och jag SAKNAR honom. Och hur vacker är inte det- att få känna sig älskad och saknad. För mig är det stort.

Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0