Vad är viktigt?

Är innehåller av en blogg viktigast, eller går "skönhet" först? Ibland kan jag tycka att det är svårt att hitta bloggar som berör... Jag började blogga för att nå ut till andra. Men frågan är- gör jag det?

Det finns en del imig som bara skriker över viljan att nå ut till andra. Och det är här min dröm kommer in. Drömmen att föreläsa för andra människor och ge en sann bild av hur det är att vara medberoende men också ge hopp. Hopp om att alla KAN LYCKAS oavsett bakgrund och olika förutsättningar.

Så nu behöver jag ER hjälp. Lägg in en kommentar så jag vet att jag når ut. Skriv om det är något ni vill veta som ni undrar över.

Tack.


Kommentarer
Postat av: Sillen

Ja du når ut.

2012-11-06 @ 18:09:18
URL: http://sillens.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Tack för dina ord!!! :)

2012-11-06 @ 18:52:15
Postat av: Jennie

Jag tycker du är duktig och stark som skriver om detta!

2012-11-07 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0