Tacksamhet

Idag firas happy thanksgiving jorden över. Tänk, att man stannar upp och firar sånt man är tacksam för! Det är något vacker och sunt i tanken.

Så vad är jag tacksam över?
Jag är tacksam över att jag har al-anon som min andra " familj".
Jag är tacksam över min familj som jag älskar.
Jag är tacksam över att få ge och få kärlek.
Jag är tacksam över mina vänner.
Jag är tacksam över min och andras hälsa.
Jag är tacksam över att ha ett sånt rikt liv.
Jag är tacksam över så mycket!!

Men i år finns det två saker jag är extra tacksam över. Och det är över mitt tillfrisknande och relationen till min högre makt.

Allt detta har inte varit möjligt om det inte vore för min sponsor, programmet och min egen vilja att VILJA LEVA MITT LIV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0