Ta inte saker föregivet- speciellt inte kärleken i olika nyanser.

Jag trodde nog aldrig att jag skulle få uppleva känslan av vara en del av något igen.

En del av en familj är inte självklart för mig, men eftersom jag har haft den stora lyckan att uppleva det i mitt liv så var det också något jag saknade...

Men så idag så kände jag det. Med hela magen- att nu känner jag det igen!

Jag känner att jag kan vara mig själv och få läka/växa tillsammans med mina nya svärföräldrar. Jag känner att de har tagit till mig i sin gemenskap och att de räknar med mig som vilken annan familjemedlem som helst.

En underbar känsla som jag är tacksam att jag är medveten om.

Ta inte saker föregivet- speciellt inte kärleken i olika nyanser.

Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0