Använda de tolv stegen i träning?

Jag har utmanat mig själv med träning. Att jogga har inte alltid varit lätt för mig, och tillsammans med någon annan blir det nästan omöjligt.

Men nu tog jag ett beslut att träna FÖR MIG SJÄLV. För att må bra, för att bli pigg. Och varje gång sätter jag upp egna små mål- som att orka jogga halva vägen, eller springa intervaller i uppförsbacke,

Och tänk, när jag använder stegen så händer det- JAG KAN!

Jag börjar med att inse min maktlöshet. Jag kan bara hörs mitt bästa JUST IDAG.

Sedan insåg jag att det enda jag behöver göra är att ta ett steg i taget, gå min egen väg så att jag orkar och så länge jag har viljan kommer jag att lyckas.

Och vet ni, än så länge är jag stolt och jag klarar allt jag bestämmer mig för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0